30 Ekim 2020 Cuma

Nano VNA-2 hakkında

 Bugün Çin'den aldığım Nano VNA-2 (SAA-2N) geldi. Minik, şık ve sert bir taşıma çantası içinde. Bu VNA'yı seçerken konnektörleri önemli bir rol oynamıştı. Zira SMA konnektörler bana mekanik açıdan pek güven vermiyor. N konnektöre adaptörle çevirseniz de ortaya oldukça sakil bir şekil çıkıyor. SMA konnektörün, N konnektörün ağırlığını ve N konnektöre bağlı kablonun muhtemel gerilmelerinden kaynaklanacak kuvveti karşılarken zorlanacağını düşünmüşümdür hep. SAA-2N'in konnektörleri N tipi. Dış kutusu tamamıyla alüminyum.Ekranı 4 inch!


Büyük bir merakla paketi açtım, çantayı -koronavirüs tedbiri açısından- sulandırılmış çamaşır suyuyla sildim. Ve hemen bataryasını şarj etmeye başladım. Bir yandan da uygulama yazılımlarını indirdim, kullanım kılavuzunu indirip okumaya başladım.

Cihazın özellikleri şöyle:


Aşağıda, VNA'lar konusunda çok öğretici bir video bulacaksınız.


Kullanmayı öğrendikçe diğer özelliklerini burada yazacağım.

Âcil duruma hazırlık

Güncelleme : 5  Geçenlerde basında şöyle bir haber yer aldı: 'İngiltere Başbakan Yardımcısı Oliver Dowden, bir felaket sonucu internet v...